czwartek, 17 maja 2012

Olivia Palermo for Rabat Magazine part II

Na początku maja dodałam kilka zdjęć oraz filmik, promujący sesję Olivii Palermo dla Rabat Magazine.
 Dziś moi drodzy wklejam skany, jeszcze cieplutkie ;) 
Ps. Patrząc na częstotliwość zdjęć O.P. pojawiających się na blogu w porównaniu do innych "gwiazd", możecie pomyśleć,że mam na jej punkcie jakąś obsesję ale nie, nic z tych rzeczy... jedynie maleńka słabość ;)

-  In early May, I added a few pictures and a video promoting Olivia Palermo session for Rabat Magazine.
  Today, my dear, I paste scans, still nice and warm;)
Ps. Looking at the image frequency O.P. appearing on the blog in comparison to other "stars", you can think that i'm obsessed with her but no, none of these things ... only a little weakness ;)  -









olivia-palermo.com

6 komentarzy:

  1. jest śliczna jeśli chodzi o urodę, ale nie wiem , czegoś mi w niej brak. sesja jednak super,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cool photos, I like her! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photo's!!

    http://mylifestyle-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ja!!! piekne zdjecia, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia.... Mnie urzeka tez jej makijaz szczegolnie oczu, a jako ze sie tym interesuje i troszke zajmuje, zwrocilam uwage....:)

    OdpowiedzUsuń